#علوم انسانی
علوم انسانی » اقتصاد مشاهده: 3118 مشاهده دانلودی:.zip اصلی: word صفحات: 44 حجم :36 کیلوبایتتحقیق پايش مشتري علوم انسانی » اقتصاد دانلود تحقیق با موضوع پايش مشتري،در قالب word و در 44 صفحه، قابل ویرایش.بخشی از متن تحقیق:مقدمه صرف نظر از اينكه كدام يك از روش هاي اندازه گيري رضايت مشتري را برگزينيم ، چندين گام مشترك را در استفاده از روش هاي گوناگون بايد طي كنيم.براي اندازه گيري رضايت مشتري، مسلماً ابتدا بايد از نظر مشتري چه چيزهايي اهميت دارد از بين اين چيزهاي مهم، كدام يك مهمترين ها هستند. (چرا كه براي استفاده بهينه از پرسشنامه بايد تعداد محدودي سؤال طراحي كرده افزايش بي رويه سؤالات ، صحت جوابها را زير سؤال مي برد چرا كه مشتري از جواب دادن خسته مي شود). پس اين مهمترين ها در معرض آزمايش قرار مي گيرند و با روش هاي گوناگون پايش مشتري از جمله پرسشنامه اطلاعات مشتري گردآوري مي شود و سپس تجزيه و تحليل و اقدامات اصلاحي انجام ميشود.براي گردآوري اطلاعات مشتريان در هر مرحله ابزارهاي مناسبي وجود دارد كه در اين گفتار به بررسي آنها ميپردازيم. به خصوص در مورد پيمايش مشتري از طريق پرسشنامه كه به عنوان مهمترين ابزار در زمينه گردآوري كمي نظرات مشتري شناخته ميشود، روشهاي گوناگون استفاده از پرسشنامه انواع پرسشنامه و نحوه طراحي درست و انواع امتيازدهي هاي پرسشنامه را در ادامه صحبت خواهيم كرد. دسته بندی: علوم انسانی » اقتصاد تعداد مشاهده: 3118 مشاهده فرمت فایل دانلودی:.zip فرمت فایل اصلی: word تعداد صفحات: 44 حجم فایل:36 کیلوبایت قیمت: 25,000 تومان پرداخت و دریافت فایل در فرمت word و در 44 صفحه تحقیق پايش مشتري